News Update :
Home » , » Čo nám pomáha znížiť krvný tlak?

Čo nám pomáha znížiť krvný tlak?

Natura Medicatrix: Laco Filo v sobota 28. februára 2015 | 14:48

Pridajte ovocie a zeleninu do svojho jedálnička

Konzumovať viac ovocia a zeleniny, pomáha znížiť krvný tlak.
Ovocie a zelenina sú plné vitamínov, minerálov a vlákniny, aby bolo vaše telo v dobrom stave. Obsahujú tiež draslík, ktorý pomáha vyrovnať negatívne pôsobenie soli. To má priamy vplyv na krvný tlak, ktorý pomáha ho znížiť.


Všetka zelenina je veľkým zdrojom komplexných sacharidov a vlákniny

Zelenina s vysokým obsahom draslíka - varený mangold, rímsky šalát, varený špenát, surový zeler, varené horčičné semienka, surový fenikel, baklažán, paradajky, ružičkový kel.

Zelenina s vysokým obsahom horčíka - varený mangold, varený špenát, horčičné semienka, brokolica, listy kvaky, tekvicové semená.

Zelenina s vysokým obsahom vápnika - špenát, okrúhlica, horčica zelená, mangold, kel, rímsky šalát, brokolica, fenikel, kapusta, zelené fazuľky.

Ovocie a zelenina s vysokým obsahom vitamínu C - brokolica, paprika, kel, karfiol, jahody, citróny, horčica, ružičkový kel, papája, kapusta, špenát, kivi, hrášok, melón, pomaranče, grapefruity, citrónovníky, paradajky, cuketa, maliny, špargľa, zeler.

Ovocie a zelenina s vysokým obsahom vitamínu E - horčičné semienka, mangold, špenát, kel, papája, olivy, paprika, ružičkový kel, kivi, paradajky, čučoriedky, brokolica.

Zelenina s vysokým obsahom vitamínu B3 - huby, špargľa.

Dve zeleniny, ktoré nie sú na vyššie uvedených zoznamov, sú cesnak, cibuľa. Sú dobre známe že znižujú krvný tlak. Cesnak a cibuľa majú vysoký obsah síry v zlúčenínách.
Zeler jedna z vynikajúcich zelenín obsahuje 3-n-butyl-ftalid, ktoré znižuje krvný tlak.

Nezabudnite, do svojho jedálnička zaradiť ovocie a zeleninu.

Pozvánka na detoxikáciu bylinkami, ktoré upravuju aj krvný tlak.

FOTO: wikipedia
Share this article :

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.
 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger